CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

[::GETTING MARRIED::]

Daisypath - Personal pictureDaisypath Wedding tickers

Saturday 17 April 2010

I'm back for good.......

Setelah agak lame aku x der post ape2 entry baru....arinie aku rase terpanggil untuk update blog aku yang dah lame labah2 besarang nie....

Aku n Panie dah hampir 3bulan menjadi husband n wife.....n sepanjang tempoh itu gak,,bnyk yang aku kene belajar ttg diri die n alam umah tangga....

Memang menyeronok kan...ade teman untuk kite share enything....ade teman time kite sedih.....

No word can describe how happy i am after i came into a marriage life.....

Now,,u can enjoy seeing my pic on my wedding day......















Alhamdulillah,,sumenyer selamat n majlis pon went smooth...

Semoga perkahwinan n ikatan antara kami akan kekal ke akhir hayat......

Amin......

0 comments:

Related Posts with Thumbnails

[:: FOLLOWRES ::]